marți, 17 martie 2020

Completarea unei grile, folosind metodele prezentate in cartea "Reguli de completare a grilelor SUDOKU"

 Grila preluata dintr-o brosura SUDOKU pentru experti!



 Se completeaza prin metode clasice (scanare, deductii logice etc) primele cifre! Pe grilă sunt marcați primii 10 pași! Cu sageti, doar primii 3 pasi!

 Acum este rezolvarea propriu zisa a grilei!
Se identifica perechile de cifre si cifrele "solo"! Se identifică apoi salturile acestora!  Aceste identificari eu le-am prezentat in lucrarea Reguli de completare a grilelor SUDOKU in 3 capitole, distincte! Asa incat, trebuie sa aveti multa rabdare sa puteti intelege acest mecanism!


Dupa ce am identificat perechile pe orizontală si pe verticala boxelor, care sunt cifrele "solo", pe orizontala și verticala boxelor, salturile acestora, grilele se completează prin metoda DOMINO!
Eu va doresc succes si v-as ruga sa-mi scrieti daca demersul meu va fost folositor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu